nedelja, 11. oktober 2009

In This River,wtf.

Risanke so tok zakon. Zdj k so nm ukinl disney channel pa to,sm jih pač prsiljena gledat na youtube. hahahh,majkemi no. perry the platypus is my hero! hahah^.^ sure,he is. haha:D


Morm it kolesart.Prsiljena sm.Resn. In to od Eme! Njej je blo ful ušeč k so naju rotvaljerji zadnič skor pojedli:D sj je blo adrenalinsko,sam res nebi še enkrat,hahahah:D

Že kr vidm kua bom nrdila u naslednih petih minutah. Šla do hladilnika, ga odprla, gledala notr in razmišlala zakaj sm ga že odprla sploh, pol se bom spomlna,da JAAA u hladilniku je ponavad hrana hahaha, spet gledala k budala in ugotovila,da mamo kr eno hrano notr, ga zaprla in čez petnajst minut spet ponovila use skupi hahahah:D
To je dougčas. Al pa pač sam moja neumnost. Neki od tega zihr:D
In zdj se grem stušerat.

Plus,ful bi si dala pirs u nos in si ga tud bom! Pa me ne prepriča ne mtka,ne fotr ne dobre vile al karkol hahah:D Morm nino prepričat da greve skp:D
In ja,tuširat se grem,sm že rekla?

2 komentarja:

  1. jz bi tut mela pirs u noseku. k sm ugotovila da mi nikjer drgje neb sedu. greve skup?
    drug tedn?
    itak mave že štipendijo tk da ja:D

    OdgovoriIzbriši
  2. kaj je blo pa s tistim 'šola je bedna' ? xD

    OdgovoriIzbriši